Kawan Baek

Sunday, 1 May 2016

Dia Semanis Honey

assalamualaikum semua..lama dah kakcik tak bersiaran kat sini..awak-awak semua dok buat apa?

hari ni dah dua MEI kan.kejap je masa berlalu..umur pon makin meningkat.

awak-awak...awak-awak tengok dak cerita suami tanpa cinta hak dah tamat khamis minggu lepas?
mesti awak-awak tengokkan..
best dak cerita tu?
mesti best kan..
sebabnya ada hero ngan heroin meletop top top.

hihihi

tapi malam ni dah cerita lain.

tajuk pon dah manis

Dia Semanis Honey


manisnya lahai..tengok pelakon pon dah manis..kalau jalan cerita macam mana pulak ya?

apa-apa pon kita layan la malam ni cerita Dia Semanis Honey tu ya..selamat menonton yea awak-awak semua.


barisan pelakon-pelakon yang mewarnai Dia Semanis Madu adalah Siti Nordiana, Alif Satar,  Hairul Azreen, Nadya Syahera, Erin Malek, Hafeez Mikail, Ziha AF dan lain-lain.. Dan satu lagi istimewanya, drama Dia Semanis Honey ni arahan Michael Ang.



okai bai

xoxo

No comments: