Kawan Baek

Saturday, 20 June 2015

SATU HARI

ASSALAMUALAIKUM GUYSS

Hi Hi pejam celik pejam celik dah tiga hari kite berpuasa.amacam setakat hari ini ok lagi kan.tanak KO yea.sabar kalau Dia datangkan ujian,sikit je untuk menguji kita.Kadang-kadang DIA turunkan ujian atas kita supaya kita lebih istiqamah dan untuk lebih dekat dengan DIA. Hari ni hari sabtu, kite pon keje okaii.alahai alangkah bestnya jikalau time-time macam ni duduk umah sambil goyang kaki tengok tv tunggu orang datang meminang boleh?Alamakkk melampau ke?dah gila bayang nak kawen la tu.goreng ikan pon boleh hangit. kihkihkih.

Hari tu kite tertengok CERIA POPSTAR! oppsss.tertengok okai.bukan minat sangat pon nak tengok memandangkan kite dah besar tinggi kan.so cerita macam tu tak sesuai untuk kite.tapi kadang-kadang best jugak tengok budak-budak ni menyanyi.yang kite tengok hari tu ADINDA yang sangat awesome tu.sore dia best weh.kiut miut macam tu.geram pulak kite tengok rasa macam nak cubit-cubit je.eee gewam.

Time tu si ADINDA tu nyanyi lagu NAJWA LATIF yang tajuknya SATU HARI. sejak tu kite pon minat la dengan lagu si najwa kecik comey tu. then bila dah mula minat tu kite pon gatai la tangan search lirik nya pulak. google-google ada la kan. pastu kite pon share pulaks kat sini.
Hi Hi Hi korang nyanyi la lebam yea.


SATU HARI by NAJWA LATIFF

 Aku inginkan hidup senang
Aku inginkan hati tenang
Setiap doaku untukku
Setiap doaku untukmu

Bawa ku bawa
Semua ku sayang ku bawa
Bawa ku bawa
Semua ku sayang ku bawa

Tadi pagi ku patah hati
Dia tak mungkin kan kembali
Kau tak perlu faham apa yang ku rasa
Tak perlu bersedih jangan membuang masa

Bawa ku bawa
Semua ku sayang ku bawa
Bawa ku bawa
Semua ku sayang ku bawa

Satu hari nanti
Aku kan bebas
Ay ya ya ya

Dan pada oh hari itu
Dengar aku nyanyikan
Ay ya ya ya

Ada orang yang gilakan harta
Ada yang hidup mewah tanpanya
Jika tak guna apa yang disediakan
Seandainya gagal jangan beri alasan

Bawa ku bawa
Semua ku sayang ku bawa
Bawa ku bawa
Semua ku sayang ku bawa

Satu hari nanti
Aku kan bebas
Ay ya ya ya

Dan pada oh hari itu
Dengar aku nyanyikan
Ay ya ya ya

Satu hari nanti
Aku kan bebas
Ay ya ya ya

Dan pada oh hari itu
Dengar aku nyanyikan
Ay ya ya ya

Siapa yang halau
Dan siapa yang menunggu
Aku tak perlu kau ikut
Hantar aku ke hujung

Lambai selagi ku wujud
Senyum selagi ku berdiri
Senyum selagi ku berjanji
Yeah yeah

Satu hari nanti
Aku kan bebas
Ay ya ya ya

Dan pada oh hari itu
Dengar aku nyanyikan
Ay ya ya ya

Satu hari nanti
Aku kan bebas
Ay ya ya ya

Dan pada oh hari itu
Dengar aku nyanyikan
Ay ya ya ya

Oke dah boleh nyanyi.jangan dok hapal sudah.nyanyi jer okaii.

Aku inginkan hidup senang Aku inginkan hati tenang Setiap doa ku untuk ku Setiap doa ku untuk mu Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa Tadi pagi ku patah hati Dia tak mungkin kan kembali Kau tak perlu faham apa yang ku rasa Tak perlu bersedih jangan membuang masa Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa >>>Sejauh mana anda mengenali anak-anak anda?<<<< Satu hari nanti aku kan bebas aya yaa yaa Dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ayaa yaaa yaa Ada orang yang gilakan harta Ada yang hidup mewah tanpanya Jika tak guna apa yang disediakan Seandainya gagal jangan beri alasan Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa Satu hari nanti aku kan bebas aya yaa yaa Dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ayaa yaaa yaa Satu hari nanti aku kan bebas aya yaa yaa Dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ayaa yaaa yaa Siapa yang halang dan siapa yang menunggu Aku tak perlu kau ikut hantar aku ke hujung Lambai selagi ku wujud Senyum selagi ku berdiri Senyum selagi ku berjanji Satu hari nanti aku kan bebas aya yaa yaa Dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ayaa yaaa yaa Satu hari nanti aku kan bebas aya yaa yaa Dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ayaa yaaa yaa

Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ
Aku inginkan hidup senang Aku inginkan hati tenang Setiap doa ku untuk ku Setiap doa ku untuk mu

Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ
Aku inginkan hidup senang Aku inginkan hati tenang Setiap doa ku untuk ku Setiap doa ku untuk mu Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa Tadi pagi ku patah hati Dia tak mungkin kan kembali Kau tak perlu faham apa yang ku rasa Tak perlu bersedih jangan membuang masa Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa >>>Sejauh mana anda mengenali anak-anak anda?<<<< Satu hari nanti aku kan bebas aya yaa yaa Dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ayaa yaaa yaa Ada orang yang gilakan harta Ada yang hidup mewah tanpanya Jika tak guna apa yang disediakan Seandainya gagal jangan beri alasan Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa Satu hari nanti aku kan bebas aya yaa yaa Dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ayaa yaaa yaa Satu hari nanti aku kan bebas aya yaa yaa Dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ayaa yaaa yaa Siapa yang halang dan siapa yang menunggu Aku tak perlu kau ikut hantar aku ke hujung Lambai selagi ku wujud Senyum selagi ku berdiri Senyum selagi ku berjanji Satu hari nanti aku kan bebas aya yaa yaa Dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ayaa yaaa yaa Satu hari nanti aku kan bebas aya yaa yaa Dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ayaa yaaa yaa

Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ

3 comments:

Nur Haziqah Mohd Rosli said...

selamat berpuasa!

Ajuya Rashid said...

Selamat puasa 😊

Syazana Khairol said...

pejam celik pejam celik ada seminggu je lagi :(