Kawan Baek

Thursday, 29 January 2015

selamat malam

ASSALAMUALAIKUM

Hari penat seminggu.uih macam pelik beno ayat kamu ni yea acik.nak wat caner KERJA. seharian bekerja sangat mencabar MINDA,MENTAL,FIZIKAL.sikit saat je macam nak resign kerja,tapi tunggu la dulu.hi hi hi.mencabar sungguh bila bekerja dengan ramai orang.satu je kena SABAR. sangat-sangat kena SABAR okaii.macam-macam perangai orang ni.ingat EGO je yang menang.masing-masing tanak mengaku,dah buat hal tapi nak salahkan orang lain jugak.tak syok la macam ni kan.dah tahu kita yang salah mengaku je la kan senang,orang pon takde nak maki-maki kita kan. pastu kita pon takde nak sakit hati sangat.
saya ni bekerja bukan hamba.salah awak pastu tunjuk kat kita.macam tak kena jerk kan?
oppss macam dah mengeluh jerk.
erk??
bukan cuma meluahkan.

aaaaa  SABAR sabar SABAR sabar SABAR sabar SABAR

oke berSABAR ye wahai hati.

oke dah nak tido.haa sebelom tido jangan lupa maafkan orang dan cuba minta maaf dengan orang.mana yang belom solat isyak lagi,pegi sekarang!!!okaii