Kawan Baek

Sunday, 5 August 2012

tak dak title

Fuhhhh.. berhabuk giler kot blog nie kan.hehehehe.sikalang manyak cibuk maaa(padahal xcibok manapom)kali ini cerita agak sensitip siket kot.hati macam terbakar siket.rasa macam dah tak terluah ni pom.perlu ke ko nak g citer kat semua orang yang ko sekarang dah bahagia.ya aku turut bersyukur jugak kalau ko bahagia.ak nak dengki?x la kot.aku tak kisah sangat kalau kau nak share,tapi ingat la jugak hati & perasaan orang tu.ko ralik jer dk bercerita tentang itu tentang ini,pasal orang itu pasal orang ini.entah kadang-kadang aku rasa macam aku ni dah jadi talam bukan setakat dua tapi dah tiga empat lima puloh enam kot.(ada ke?)ntah buat-buat ada sudah kan.pastu engkau bukan setakat bercerita kan tapi siap lagi menyindir & menyindir.eee aku dah la memang tahap gaban tak suka kat engkau,boleh lagi engkau cakap macam tu kan.eee ko memang r. sangat tak suka taw x.pastu pulak ko nak citer pasal 'kawan kita', ye yang tu lagi satu...dah orang tu memang 'berperangai' nye memang macam tu ko tak yah lah lagi cakap pasal dye macam tu kan.pasrah je lah kan.kalau dye setakat macam tu 'ingat' kat ko , oke ko kene r belajar menerimanya dengan hati terbuka yea. pleaseeeee la i'm begging youuuu.UNDERSTAND laa. tak semua orang ada 'perangai' macam ko taw x. Aku rasa kalau semua orang 'perangai' macam ko memang lingkoppp r. semua orang ada 'perangai' diorang yang tersendiri oke.

Pasal JODOH.oke yang tu aku memang paham benor r.dah TUHAN masih lagi tanak tunjukkan aku siapa jodoh aku kan so ko xpayah r nak suruh aku pegi nak terhegeh2 tanya kat orang nak ke kat aku ni.nape nak sangat cakap aku nie tak beruntung macam ko kan.dah engkau memang beruntung so cubalah belajar bersyukur sikit kan.malam ni aku rasa macam nak meletop dah wei dengan 'perangai' ko ni.naseb baek kau masih lagi aku anggap 'kawan' aku.jujur la aku cakap aku memang dari dulu lagi memang tak berapa nak berpuas hati dengan kau taw x.dari zaman berzaman r kiranya nie.bling-bling sangat la engkau ni.mungkin aku ni tak sesempurnanya engkau pom.

Dah cukup la dulu setakat ni ye.aku pom tanak pahala puasa aku hari sampai kat engkau,hihihihihi

No comments: