Kawan Baek

Friday, 18 May 2012

sayapompandai

assalamualaikum semua...

Malam nie sudah terasa keboringan yang sangat panjang.
padahal sama aje ngan hari-hari lain pom..
lamanye nak masuk belajar balik kan.

Tapi kalau di tolak tambah bahagi dengan darab tak sampai
sebulan lagi untok memulakan zon belajar kan.

So, malam ni untuk tidak membazirkan waktu
di biarkan begitu sahaja
acik telak memulakan satu projek yang agak gempak
rasa-rasanya kalau masuk kontest mesti menang kan??
hehehe saja je nak meriakkan diri sekejap.

Malam nie terhasil lah
satu art work yang telah menguji tahap
kesabaran acik yang terlalu tinggi
umpama pokok kelapa yang sudah tua
dan menunggu masa untuk
ditumbangkan oleh tuannya.

Oopppsss apa melalut nie...
oke acik nak la jugak share ngan korang
apa yang telah menguji sangat kesabaran ko ni acik...

Sila scroll dibawah!!!





taraaaa..
ni lah dia..
acik namakan dia 
CIK TIMAH KEBABOMMM!!

Kalau nak dibandingkan dengan pembuat doodle yang lain
maka jauh lah cantik lagi yang diorang punya kan.hahahah
xusah disangsikan lagi...
Tapi ni yang mula-mula 
so agak tidak menampakkan kekemasan nya lagi

TETAPI akan diusahakan lagi dengan lebih baik lagi..
nak jadikan mata dia macam FASHA SANDA ke
tudung macam DIANA AMIR ke 
baju macam  HONEY MADU ke...
tetiba plak kan..

So,sama-samalah kita majukan
SUKAN untuk negara..(out of topic)

Apa-apa pon.
esok malam korang kene pastikan pilihan korang adalah tepat yea.
kenape??
GOMO KELATE GOMO..
hahahahaha.




No comments: